Asunto:Re: [aulainf]resposta a la Rosa i al Narcís
Fecha:Domingo, 29 de Agosto, 2004  18:09:00 (+0200)
Autor:jordi Alins <jalins @........es>

Aprofitant la invitació de la Rosa M. Trias i els missatges del Narcís
Castanyer vull afegir que la "Rosi" tenia una feina assignada i
definida, almenys el to dels missatge ho deixava entendre.

Quan el Narcís esmenta els psic˛legs, els pedagogs i els psicopedagogs,
aquests darrers no es poden presentar a oposicions perquŔ encara no els
reconeixen el títol!!! Falta que surti al DOGC. Molts psic˛legs passen
més temps donant classes que assessorant. Si bé hi ha una normativa, és
tan ambigua que no serveix.

Torno a insistir, cal un informÓtic per resoldre els problemes de
maquinari quan surtin "la Rosi" i un psicopedagog que conegui bé el
programari i els professors per dinamitzar la utilització dels ordinadors.

Segons com es faci, aix˛ pot acabar situant una colla del persones ben
"relacionades"

El sindicats, muts i a la gÓbia, perquŔ acabarien af˛nics, davant les
assignacions "digitals". Per tant em sembla que cal reforšar el paper
dels sindicats i donar-los informació i quotes d'afiliat i no haver de
parar la mÓ per rebre la subvenció.

Ens cal vendre el producte i no fer el ploramiques.

La intenció del Departament és la de fer cohesió social amb la llengua -
la catalana - , nosaltres podem oferir al Departament com fer cohesió
social amb la informÓtica i amb la llengua. Som capašos d'integrar dues
idees.

De moment tots som iguals, per˛ uns més que els altres per aix˛ hi ha la
concertada, conseqŘŔncia de l'article 27 de la Constitución Española, no
conec la concertada, ni la "privada". A partir d'aquí hi ha una
diferŔncia entre el que penso i el que sento, quan m'hagi aclarit ja
donaré l'opinió.

--
Salutacions cordials

Jordi Alins Rodamilans

jalins@...

En/na Rosa Maria Trias i Capella ha escrit: