Asunto:Re: [aulainf]resposta a la Rosa i al Narcís
Fecha:Lunes, 30 de Agosto, 2004  12:54:14 (+0100)
Autor:Narcís Castañer Ribot <ncastane @........es>

Hola Jordi,

Ja m'has entès. Els psicopedagogs tenen 12 hores de classe  lectives en
els centres i a en general  grups reduïts! Per favor no em facis parlar
d'aquest punt. Tant de bo els responsables d'informàtica en els centres
tinguéssim, com a mínim, el reconeixement  per part de l'administració
d'aquests professionals. Però aquest no és el debat, que hi siguin ja
m'està bé. Nosaltres hem de resoldre la nostra situació, no sigui que al
final passi com  fa 12 anys en l'aplicació de la  reforma que els que
segueixen "pencant" són, en molts casos, els que No defensaven
acèrrimament la maleïda reforma.

Fins aviat,
Narcís Castañer Ribot

En/na jordi Alins ha escrit: