Asunto:[Fwd: Re: [aulainf] Sobre les 3 obsevacions]
Fecha:Domingo, 29 de Agosto, 2004  13:28:56 (+0200)
Autor:Dr. Joan de Gracia <jdegra25 @.....es>

En/na Francesc Vila Albano ha escrit:

> [...]
> altres, que ja s'han indicat en aquesta llista) i econòmica (preu de
> les llicències i pràctiques de monopoli)
>
> Sobre la disparitat de Sistemes Operatius que esmenta en Guillem
> Galceran, la pròpia administració ens força a ella: al meu centre han
> arribat ordinadors PIV amb el W98 instal·lat i la llicència i disc de
> restauració del WMe, el servidor el tinc amb W2000 i l'ordinador de
> Secretaria i el del canó de Vídeo amb WXP. Com a "suite ofimàtica"
> només ens ha arribat des del Departament, en reedició NOVA (???)
> d'enguany l'Office 97 (incompatible amb WXP).

Francesc, tens tota la raó, el programari lliure (sostenible) és una
qüestió ètica i que s'ha d'abordar des de l'escola. Té sentit que us
proporcionin una suite ofimàtica Office 97???? Em demano si això és
preocupar-se per les TIC. Cal un canvi RADICAL per fer front als nous
canvis.

Guillem, en un dels teus missatges deies:

>--------------------------------------------------------
>Què és sostenible i que és insostenible?
>Si et poses en contacte amb el món industrial (empreses amb ISO 9000, 9001, 9002 i ISO 14000) veuràs que el que els interessa és un programari i un maquinari que funcioni, en un entorn fiable, i fan formació per aixó, i per ara NT (versió empresa) dóna aquest resultat.

Guillem, sobre aquesta afirmació et diria que ets al món de
l'ensenyament, quins valors creus que s'han d'ensenyar? Que no hi ha
campanyes que denuncies determinades empreses perquè els seus productes
es fan a la India i estan fets per menors???? Estem a l'ENSENYAMENT.
Sobre l'afirmaciió que fas que NT dóna aquest resultat et diré que NT no
té suport per part de M$.

>Sostenible ho és tot, i alguns defensaran unes opcions i altres advocaran per altres totalment oposades

Mmmmm, creus que tot és sostenible? Podem generar energia de forma
renovable i neta, o podem cremar carbó? És qüestió de triar, els
resultats el veuran els nostres fills o nets.

El sentit comú ens dius què és sostenible i què no.

Joan de Gracia

               Elimina esas molestas ventanas popup