Asunto:Re: [aulainf] dubte de php
Fecha:Viernes, 7 de Mayo, 2004  13:38:47 (MET)
Autor:atallada <atallada @........es>

Lo del curs D116 ja ho sé per˛ no ho vull fer tant dificil.
Simplement vull passar una variable o més d'un document php a
un altre i un altre i així successivament...

Sé que la estructrura ha de ser alguna cosa semblant a aix˛
per˛ no sé on inserir el pas de variables:

col.locar ?nomvariable_que_vull_passar=valor_variable_a_passar

A. Tallada