Asunto:[aulainf] dubte de php
Fecha:Viernes, 7 de Mayo, 2004  10:15:46 (MET)
Autor:atallada <atallada @........es>

Hola a tots,

aquests dies estic fent algunes probes de programació de
pÓgines php i no sé com puc passar variables d'un document php
a un altre. Sé que puc utilitzar un formulari per introduir
dades per˛ no voldria fer-ho així.

Es tracta que l'usuari una vegada s'hagi identificat es vagi
passant el login i la contrasenya d'un document php a un altre
sense tenir que introduir-lo cada vegada. Sé que amb el link
cal escriure alguna estructura semblant a aix˛:

col.locar ?nomvariable_que_vull_passar=valor_variable_a_passar

per˛ no sé exactament on col.locar-ho o si em deixo algun
carÓcter per escriure. Algú em pot ajudar???

GrÓcies. A.
Tallada