Asunto:Re: [aulainf] Tallafocs i sasser
Fecha:Viernes, 7 de Mayo, 2004  10:09:16 (MET)
Autor:mcano <mcano @........es>

Hola Artur,

jo tinc instalĚlada en W'98 la versió freeware del ZoneAlarm.
Amb XP no ho he provat, per˛ amb W'98 sovint me deixa la
mÓquina penjada quan es navega per internet i per aix˛ molts
cops ho tinc desactivat. No sé si és un problema de W'98 o bé
una deficiŔncia de la versió gratu´ta.

Salutacions cordials,

mariÓ :-)

> Hola sóc Artur Tallada,
>
> sóc un dels que han patit l'atac del Sasser, i el cas és que
> també vaig patir el Sobig. A casa tinc instal.lat el
antivirus