Asunto:[aulainf] Tallafocs i sasser
Fecha:Viernes, 7 de Mayo, 2004  08:36:32 (MET)
Autor:atallada <atallada @........es>

Hola sóc Artur Tallada,

sóc un dels que han patit l'atac del Sasser, i el cas és que
també vaig patir el Sobig. A casa tinc instal.lat el antivirus
Panda, però com no em soluciona aquests tipus d'atacs estic
pensant en instal.lar-me un tallafocs (havia pensat amb el de
McAfee). També sé que navegant amb linux estaré a salvo dels
atacs però de moment encara no he aconseguit configurar bé el
modem (no acosegueixo que el detecti).
 Què m'aconselleu??  Quina opció penseu que és millor?

Gràcies per endavant.

A.
Tallada