Asunto:Re: [aulainf] Stallman a "la nit al dia"
Fecha:Lunes, 3 de Mayo, 2004  15:39:30 (MET)
Autor:jblanco1 <jblanco1 @........es>

>     Quina és per a tu la llengua de l'imperi? La de "Por el
imperio
> hacia Diós" o una altra?

Bromes a part, ja que crec que quedava prou clar en el meu
missatge original, actituts imperialistes podem trobar a
qualsevol lloc, fins i tot a casa nostra, però al 2004 jo només
conec un únic imperi.

La llengua que majoritàriament fan servir és la de qui pensa
que poden anar a qualsevol lloc del món i obtenir una resposta
afirmativa a la pregunta "parleu la meva llengua?".

- - -
Salutacions des de Mollet del Vallès
Juan
B.