Asunto:[aulainf] SuSe i hdb
Fecha:Viernes, 30 de Abril, 2004  10:16:44 (MET)
Autor:atallada <atallada @........es>

Hola soc Artur Tallada,

estic posant el SuSe 9.0 a l'ordinador de casa, de fetja el
tinc instal.lat, convivint amb W'XP en el mateix disc dur C,
encara que en particions diferents, es clar. El problema és que
tinc un altre disc dur destinat a emmagatzemar els documents.
Aquest disc dur té dos particions (la segona és on faig les
probes, per si de cas...) Linux noveu la partició en qüestió i
W'XP si. Les particions les he creat en W'XP perō crec que aixō
no hauria d'afectar.

Per tal de intentar muntar aquesta partició de daes en linux he
fet:
- crear el directori /home2 sota /.
- amb el particionador de linux he assignat a /dev/hdb2 el punt
de muntatge /home2
- he modificat el fitxer /etc/fstab afegint:
   /dev/hdb2  /home2   etx2  defaults 0 0
i despres de tot aixo he reinicialitzat el sistema i... no he
coseguit res.

Si algú em potajudar li agrairé un
munt.